bestled.sk – e-shop, s ktorým spolupracujeme od jeho založenia
O spoločnosti
Firma zaoberajúca sa predajom dotykových vypínačov a LED techniky. Na začiatku spolupráce bol cieľ jasný, rozbehnutie predaja, budovanie značky a zaradenie sa medzi najlepších na trhu.
Začiatok spolupráce
V úvode sme zabezpečili všetky potrebné nastavenia, ktoré sú nutné pre spustenie a správne vyhodnotenie reklamných kampaní.Vytvorenie informačného kanála na základ XML feedu
- Nastavenie a prepojenie účtov Google Ads, Google Analytics a Google Merchant Center
- Aktivácia Elektronického obchodu v Google Analytics
- Nastavenie správneho merania konverzií
- Vytvorenie informačného kanála v Merchant Center na základe XML feedu
- Nastavenie účtu Facebook Business Manager
- Vytvorenie a inštalácia Facebook pixel kódu na web
- Nastavenie správneho merania konverzií Vytvorenie
- Facebook katalógu na základe XML feedu
Fáza 1: Spustenie PPC Google reklám vo vyhľadávaní
Reklamy v Google prostredí tvoria pri väčšine e-shopov nosnú časť online marketingu a inak to nie je ani pri tomto. Po spustení reklám nasledovala pravidelná kontrola, vyhodnocovanie a optimalizácia reklamných kampaní na základe nazbieraných dát a výsledkov. Textová reklama a Inteligentné Google Nákupy momentálne zabezpečujú 50% z celkového množstva objednávok.
Návratnosť z investície (ROAS) za obdobie 5 mesiacov je 940%.
Google reklamy vo vyhľadávaní zároveň zaznamenávajú najväčší podiel zobrazení v porovnaní s konkurenciou. Príklad z Google vyhľadávania po zadaní výrazu „dotykové vypínače“:
Fáza 2: Personalizované Facebook a Instagram reklamy
Po dosiahnutí dostatočnej návštevnosti a „rozbehnutí“ e-shopu sme spustili dynamický remarketing na sociálnych sieťach. V úvode boli spustené štyri A/B testy. Testovali sme kombinácie formátov reklám carousel a kolekcia s publikami užívateľov, na základe ich poslednej aktivity a správania v e-shope.
Po vyhodnotení testov sme nechali aktívne len najefektívnejšie kombinácie reklám a dosiahli veľmi pozitívnu a dlhodobú návratnosť z investície, ROAS 1300%.
Pre produkty dotykových vypínačov sme spustili aj Facebook a Instagram reklamy cielené na základe demografických údajov a záujmov. Hlavným cieľom bolo posilnenie povedomia o značke a zvýšenie návštevnosti e-shopu. Pre reklamy sme použili pútavé bannery a po prvom mesiaci sa návštevnosť e-shopu zvýšila o 177%. Tým, že narástla návštevnosť e-shopu, zväčšilo sa aj remarketingové publikum a znásobil sa počet objednávok z reklám cielených na minulých návštevnikov.
%
Návratnosť z investície ROAS Google Ads
%
Zvýšenie návštevnosti zo sociálnych sieti
%
Návratnosť z investície ROAS dynamický remarketing
KONZULTÁCIA ONLINE MARKETINGU S EXPERTOM ZADARMO
Nestrácajte zákazníkov, kliknite na tlačidlo a naplánujte hovor ešte dnes. Zistite ako môže vaše podnikanie rásť s využitím online reklamy.
+421 948 114 238 | Poslať správu
Po – Pia, 09:00 – 17:00
Špičkové know-how
Google partner
Shoptet Partner
Online marketingová agentúra StartupMarketing má vytvorené partnerstvá s poskytovateľmi e-shopových riešení.
Komu pomáhame
E-shop Zdenkatri.sk má pestrú ponuku produktov pre deti. Zabezpečili sme prepojenie s predajcom Mall.sk a Heurekou. Cez systém Mergado sme upravili názvy kategórií.