Dynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google
Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástroje dokážu po správnom nastavení vytvárať a zobrazovať vysoko relevantné reklamy zacielené na špecifické segmenty Vášho publika.
Ak nechcete stratiť zákazníka po jeho prvej návšteve Vášho webu remarketing je spôsob ako môžete neskôr ovplyvniť jeho rozhodnutie. Avšak zacielenie, na každého návštevníka, ktorý opustil web by jedným setom reklám nebolo ani efektívne ani úspešné. Je nutné vytvoriť segmenty zákazníkov, pre ktorých budú vytvorené samostatné kampane.
Zobrazte užívateľom v reklame produkty, ktoré si na e-shope prezerali alebo vložili do košíka ale nákup nedokončili
Dynamický remarketing dokáže automaticky adaptovať a zobraziť užívateľovi reklamu na základe jeho predošlého správania na e-shope. Zobrazí sa mu konkrétny produkt, ktorý si prezeral alebo ho vložil do košíka s jeho popisom a cenou. Zároveň sa v reklame zobrazia jemu ďalšie podobné produkty.
Na koho dokážeme reklamu zacieliť ?
- Návštevníci určitej kategórie alebo vstupnej stránky webu
- Užívatelia, ktorí si prezerali konkrétny produkt
- Tí, ktorí opustili nákupný košík – mnoho užívateľov opustí nákupný košík bez toho, aby dokončili nákupný proces
- Zákazníci, ktorí v minulosti nakúpili – tzv. krížový predaj, zákazníkovi sa zobrazia produkty s podobným zameraním k tomu, ktorý si v minulosti kúpil
Kde je možné dynamický remarketing spustiť?
Dynamický remarketing dokážeme spustiť na soc. sieťach Facebook a Instagram, v obsahovej sieti Google, na Youtube a v Gmaile. Viac informácií o remarketingu na Facebooku a Instagrame sa dozviete v našom ďalšom článku.
Pomôžeme vám s nastavením online reklamy
Mám záujem o konzultáciu zadarmo
Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov.
Cena za nastavenie dynamického remarketingu v agentúre Ubunlo
Dynamický remarketing je súčasťou online marketingu pri väčšine našich klientov. Pre jeho správne fungovanie je v úvode potrebné nastaviť remarketingové kódy a vytvoriť katalóg produktov alebo informačný kanál na základe XML feedu.
Cena za nastavenia a vytvorenie remarketingových kampaní je od 250€. V cene sú zahrnuté aj potrebné úvodné nastavenia. Po spustení reklám prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície.