Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping).
Aké sú výhody Google Nákupov?
- Potencionálny zákazník okamžite vidí produkt ktorý vyhľadáva v obrázkovej podobe spolu s cenou
- Platíte len vtedy ak užívateľ klikne na váš produkt a je presmerovaný priamo na e-shop s tým istým produktom
- Reklamná kampaň sa zobrazuje nad alebo vedľa textových výsledkov vyhľadávania
- Inteligentná forma Google Nákupov v sebe zahŕňa aj dynamický remarketing v Obsahovej sieti Google, na YouTube a v Gmaile
Ukážka Google Shoppingu vo vyhľadávaní:
Ako sme zvýšili počet konverzií o 174% vďaka kampani Google Nákupy
S klientom ktorý vlastní e-shop s rozličným tovarom a obsahuje viac ako 28 000 produktov sme začali spoluprácu v Septembri 2020. Google Nákupy boli aktivované 18.10.2020. Graf z účtu Google Analytics znázorňuje vývoj počtu transakcií od Augusta do Decembra 2020
Oranžová krivka znázorňuje vývoj transakcií na základe Google Nákupov. V priebehu 3 mesiacov sme zvýšili celkový počet transakcií o 174% s návratnosťou investície (ROAS) dlhodobo na úrovni 1065%.
Chcete dosiahnuť rovnaký rast?
Ak vás naša práca oslovila neváhajte nás kontaktovať. Radi s vami zorganizujeme konzultáciu a preberieme možnosti zlepšenia výkonnosti aj vášho marketingu.
Pomôžeme vám s nastavením Google reklamy
Mám záujem o konzultáciu zadarmo
Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov.
Koľko stoja Google Nákupy ?
Priemerná cena za kliknutie pri Google Shoppingu je 0,14€. To znamená že za privedenie jedného potencionálneho zákazníka na váš e-shop zaplatíte 0,14€. Za zobrazenie reklamy neplatíte.
Cenník za nastavenie Google Nákupov u nás
Cena za nastavenie reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping) a mesačnú optimalizáciu je od 250€. Je to cena za našu prácu a nie je v nej zahrnutý rozpočet, ktorý chcete do reklám investovať. Rozpočet je potrebné stanoviť racionálne na základe dát a vždy počítať s tým, že ide o investíciu s návratnosťou. S nastavením správneho rozpočtu vám radi pomôžeme.
S klientmi spolupracujeme v mesačných cykloch. To znamená, že nie ste viazaný žiadnou dlhodobou zmluvou a platíte vždy len za prácu v danom mesiaci. Po spustení reklamných kampaní prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície.