fbpx
+421 948 114 238 info@ubunlo.sk

Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping).

  • Potencionálny zákazník okamžite vidí produkt ktorý vyhľadáva v obrázkovej podobe spolu s cenou
  • Platíte len vtedy ak užívateľ klikne na váš produkt a je presmerovaný priamo na e-shop s tým istým produktom
  • Reklamná kampaň sa zobrazuje nad alebo vedľa textových výsledkov vyhľadávania
  • Inteligentná forma Google Nákupov v sebe zahŕňa aj dynamický remarketing v Obsahovej sieti Google, na YouTube a v Gmaile
Ukážka reklamnej kampane Google Nákupy (Google Shopping) vo vyhľadávaní.

S klientom ktorý vlastní e-shop s rozličným tovarom a obsahuje viac ako 28 000 produktov sme začali spoluprácu v Septembri 2020. Google Nákupy boli aktivované 18.10.2020. Graf z účtu Google Analytics znázorňuje vývoj počtu transakcií od Augusta do Decembra 2020

Graf znázorňujúci vývoj transakcií po spustení reklamy Google Nákupy (Google Shopping)

Oranžová krivka znázorňuje vývoj transakcií na základe Google Nákupov. V priebehu 3 mesiacov sme zvýšili celkový počet transakcií o 174% s návratnosťou investície (ROAS) dlhodobo na úrovni 1065%.

Screen návratnosti investície ROAS na základe reklamy Google Nákupy (Google Shopping)

Ak vás naša práca oslovila neváhajte nás kontaktovať. Radi s vami zorganizujeme konzultáciu a preberieme možnosti zlepšenia výkonnosti aj vášho marketingu.

Pomôžeme vám s nastavením Google reklamy

Mám záujem o konzultáciu zadarmo

Chcem nezáväznú ponuku

Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov.

Priemerná cena za kliknutie pri Google Shoppingu je 0,14€. To znamená že za privedenie jedného potencionálneho zákazníka na váš e-shop zaplatíte 0,14€. Za zobrazenie reklamy neplatíte.

Cena za nastavenie reklamnej kampani Google Nákupy (Google Shopping) a mesačnú optimalizáciu je od 250€. Je to cena za našu prácu a nie je v nej zahrnutý rozpočet, ktorý chcete do reklám investovať. Rozpočet je potrebné stanoviť racionálne na základe dát a vždy počítať s tým, že ide o investíciu s návratnosťou. S nastavením správneho rozpočtu vám radi pomôžeme.

S klientmi spolupracujeme v mesačných cykloch. To znamená, že nie ste viazaný žiadnou dlhodobou zmluvou a platíte vždy len za prácu v danom mesiaci. Po spustení reklamných kampaní prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície.