Pred vytvorením samotnej remarketingovej kampane v Google Ads s cielením na minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku je potrebný účet Google Merchant Center a v ňom vytvorený informačný kanál, ktorý bude obsahovať informácie o vašich produktoch....
Bezplatné záznamy o výrobkoch Google (Platformy Google) v účte Google Merchant Center umožňujú online obchodom zobrazovať svoje produkty a výrobky na Google zadarmo. Vaše produkty sa teda môžu zobrazovať v Obrázkoch Google, na karte Google Nákupy, vo funkcií...
Pokiaľ vlastníte e-shop vašou najdôležitejšou konverziou je nákup. Mať správne nastavené sledovanie konverzií v Google Ads je dôležitým faktorom ešte pred spustením Google reklám. Meranie konverzií je potrebné pre vyhodnocovanie úspešnosti reklamných kampaní a...
Nastavenie globálnej značky Google a útržka udalostí pre meranie konkrétnych akcií používateľov je kľúčové pre správne fungovanie dynamického remarketingu na Google. WordPress Woocommerce a PrestaShop ponúka plugin pomocou, ktorého dokážete remarketingovú značku...
Pokiaľ vlastníte e-shop Google Nákupy sú nevyhnutnou súčasťou pre zvýšenie počtu vašim objednávok. V tomto článku nájdete prehľadný návod ako nastaviť a vytvoriť Google Nákupy. Ako prvé potrebujete mať vytvorený účet Google Merchant Center. Pokiaľ ešte Merchant...
Google chce umožniť všetkým maloobchdom zobrazovať ich produkty na lište Google Shopping zadarmo. Informáciu uviedol prezident obchodu Bill Ready 21. Apríla 2020. Google reaguje na zvyšujúci sa online predaj, ktorý podporila aj pandémia koronavírus počas ktorej museli...