Blogy & Tutoriály

Google Nákupy (Google Shopping) – Cena za nastavenie
Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy (Google...

Čo je dynamický remarketing ? Cena za nastavenie
Ako funguje dynamický remarketing, na koho môžete cieliť a čo k tomu potrebujete zistíte v tomto článku.

Nastavenie a vytvorenie dynamického remarketingu v Google Ads
Návod ako nastaviť, vytvoriť a spustiť dynamický remarketing na Google.

Meranie konverzií v Google Ads pre e-shop
Návod ako pre eshop správne nastaviť meranie konverzií v Google Ads.

Nastavenie globálnej značky Google vo WooCommerce a PrestaShop
Návod ako nastaviť Google globálnu značku vo WordPress WooCommerce a PrestaShop.

Čo to je Facebook pixel? Ako ho nainštalovať a využiť v online marketingu
Ako optimalizovať konverzie a využiť dáta, ktoré poskytuje Facebook pixel.

Produktový XML feed
Produktový XML feed, čo to je? Ako môže pomôcť e-shopu? Ako ho vygenerovať? Nájdete v tomto článku.

Lead v online marketingu
Lead je osoba alebo firma, ktorá momentálne nie je vašim zákazníkom ale môže sa ním v budúcnosti stať.

Cena za konverziu – Ako ju vypočítať?
Vyjadruje cenu, ktorú platíte za hodnotnú akciu, ktorú sledujete ak využívate pri svojom podnikaní platenú reklamu.

Čo je to konverzia? Prečo konverzie merať?
V online marketingu nastane konverzia ak návštevník webovej stránky alebo e-shopu vykoná požadovanú akciu.